fränt



Bara jag som tycker att det är extremt coolt att ta outfit bilder då man har på sig nattlinne, har ofixat hår och är osminkad? :O haha nej men nu är jag konstigt nog inte trött. :P Och det är väll bra för jag håller på att koda denna flickas bloggdesign. Hihi. Har änsålänge bara kodat in headern och lite av menyn. Men det kommer nog bli bra så småningom ;P

Btw: Ni får ha lite förståelse om varför jag inte skriver så mycket just nu. Det är ju faktiskt sista lovveckan nu och jag vill ta vara på tiden fullt ut. Så jag kommer att skriva mer då jag börjar skolan igen ;P

Kommentarer
Postat av: Fröken M

haha... sådär går jag ofta klädd här hemma ;)

2010-08-19 @ 15:06:28
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0