Fake

Mitt löshår har kommit hihiSka bara bleka lite till så blir perffffa!

Bara för att jag har öst in massa bilder med dålig kvalite så kommer det en till här. Är fett glad at the moment. Mitt löshår har kommit! Var ju bara tvungen att prova det, så jag satte in det lite slarvigt. Men efter några blekningar till så blir det nog bra. Sitter förövrigt och håller på att sprängas. Är fortfarande mätt som en gris efter middagen. Åt Pizza med massa najs folk på nya Mathörnan. Dom har ju gjort om där och det var rätt fint. Lite tomt faktiskt, fast det kompletterade dom med en massa högljudda och onyktra tyskar. Trevligt minsann haha..
Tror detta är det sista inlägget för idag, ack så sorgligt! Men ni får ha en bra fredagkväll :)!

Nu ska jag gå och möta min kära Tobias, sen blir det myyyys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0