Frusna pomritt

EnsåndärfinbildfrånWe♥it

Jag måste erkänna att mina smaklökar är lite weird. Fast, är det verkligen bara jag som gillar frusna pomritt? Är skitagott ju! Satt nämligen och åt det innan. Wuhu. Känner att detta inlägget blev riktigt jävla intressant också. Sådär intressant att man bara vill ta en kniv och sticka den i bröstkorgen. Nejfan, nu var jag nog lite för dramatisk. Ska nog vara lite duktig och gå och lägga mig snart så jag inte är död på skolan imorgon.
Funderar öven på om jag håller på att bli sjuk igen, vilket inte är speciellt najs om det händer. Sitter och fryser som jag vet inte vad. Äsch, sjuk ska jag då inte bli!
Pusshej&Godnatt alla där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0