I spread my wings out

Hallå på er. Nu är jag fixad och klar och ska se om det är någon som vill hitta på något. Letade efter en mössa innan som tydligen har försvunnit. Inte kul :(

Kanske man bleker håret igen idag? Det får tiden utvisa, men det luta åt det hållet för mitt underhår måste bli ljusare. Typ rostfärgat atm, och överhåret är lite gulaktigt det med. Så det blir mössa på skallen tills dess hihi. Har ju införskaffat ett nytt silverschampo och det är då kraftigt mycket bättre än det jag hade innan för efter 2 tvättar med det så ser jag då redan resultat. Well well, nu ska jag dra på mig jackan och glida ner i skorna (hah) och gå ut i det SKÖNA vädret. För engångs skull så är ju temperaturen närmare nollgradigt och det gillas!

POSSHEI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0