Im leaving on monday morning


Såhär kan en Annica se ut denna morgon

Jag måste börja med att säga att jag är piggare än vad jag trodde att jag skulle vara minsann! Gick och la mig i tid igår, men det tog en massa timmar innan jag kunde somna. Jaja, jag är då vaken nu iaf. Undra varför det går så sjukt mycket segare att sminka sig när man gör det på morgonen? Eller så kanske det är för att man håller koll på tiden samtidigt. I vilket fall som helst så är jag redo att skriva så att pennan glöder nu! Okej, inte riktigt men ska ta och pallra mig till skolan snart.
Ha en bra måndag jao.

Kommentarer
Postat av: Yusuup!

ANNIE! Du är ju fan lika blond som jag nu!

2012-02-06 @ 13:28:37
Postat av: malin

sv; haha så lite!;)

Aww, tack sötnos!:)

2012-02-06 @ 17:20:37
URL: http://jagemallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0