ny design

Min förra header

Som ni kanske ser så har jag suttit och knåpat ihop en ny design. Tyckte att det var dags att byta eftersom jag haft min gamla i över ett år, och lite färg skadar ju inte. Vad tycker ni?
Den jag hade innan var ju så svart och tråkig. Nu när jag har livat upp den så kanske jag ska ta och försöka hålla liv i den? Har inte precis varit så duktig på det innan. Men nu ska jag göra ett nytt försök.

Jag överraskar ständigt mig själv med att vara sådär hypersmart som bara jag kan vara. Skrev ett inlägg innan och när jag skulle skriva att om ni inte såg den nya designen så ska ni trycka på F5. Och smart som jag är så tryckte jag på F5 själv, så sidan uppdaterades och allt jag skrev försvann. Ska man skratta eller gråta? Själv la jag iväg ett avgrundsvrål. Undra om mina grannar tycker att jag är normal.. Jaja, nog om det. Sitter förövrigt och tycker synd om mig själv eftersom det är så kallt ute och jag som hade tänkt att gå ut och röra lite på fläsket. Men så blev inte fallet. Växthuseffekten, FuckHellNo.
Så idag är det inte många saker som står på listan. Kanske ska ta och röja upp lite här inne, men det återstår att se.

Kommentarer
Postat av: elinor

Snygg header! :)

2012-02-05 @ 18:18:28
URL: http://ellhi.blogg.se/
Postat av: malin

Galet snygg blogg!:D

2012-02-05 @ 22:18:34
URL: http://jagemallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0