nya frillor och 8 mm hade vi här

Klippte mig igår på Hårstudion här i Piteå, var väl behövligt kan jag säga altså! Usch, kommer få klippa mig igen snart eftersom jag måste bleka håret igen. Men då ska jag ta saxen i mina egna händer. Hihi!
Min töjning är nu uppe i en 8 milimeters polkagris spiral hihi. Riktigt värt att göra sina töjningar själv altså! Känns dock väldigt litet med 8 men ska nog stanna vid 10 mm mest troligt.
Dagen har varit riktigt najs faktiskt. För det första så frös jag inte ihjäl påväg till skolan, och dagen har gått rätt fort ändå.
Pratade med min sånglärare i onsdags och jag fick ha min sånglektion 2 timmar tidigare imorgon så att jag hinner med bussen som går till arjeplog 14.20. Eftersom vi slutar 11.50 på fredagar så är det rätt så drygt att man fick en sånglektion kl 14.10. Men, det hör väl till livet det med. Hoppas som tusan bara att jag slipper ha den på fredagar i tvåan och trean. För att vänta några timmar extra för att fara hem på helgerna är inte riktigt uppskattat från mitt håll.

Nu har jag klagat färdigt för idag gott folk! Ska ta mig i kragen och gå ut en sväng
Tjosan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0