Pallar inte

Sitter seriöst inne med jacka fast fryser ändå. Har vridit upp elementen på max men inte verkar det bli speciellt mycket varmare för det. Det är ju som trevligt att man håller på att frysa ihjäl redan innan man ska gå den 2km långa biten till skolan i kylan. Okej, såg på yr.no nu att det var -23, så att det är ju bättre än innan iaf.
Idag efter skolan så ska jag hänga med Macke, vilket ska bli kul. Skulle även ha behövt tvättat också, men då var det ju synd att dom håller på och måla om tvättstugan eller nått så man får inte tvätta.. :(
Börjar om 25 minuter så nu ska jag göra mig i ordning och påbörja min vandring, håll tummarna på att jag inte fryser ihjäl!
Tack på förhand och hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0