The soup is heated

Random Indiska elefanter från Flickr

Huvva så kallt jag har i min lägenhet just nu. Värmde upp lite köttsoppa nyss och nu sitter jag och gör ett tappert försök till att värma upp min kropp. Efter skolan så diskade jag och städade undan lite grann så nu ser min lägenhet okej ut och jag känner mig fett duktig.
Skolan har ändå varit rätt chill idag även om jag inte gillar tanken på måndagar. Dom brukar ju vara sådär överdrivet sega och jobbiga. Men nu är det en dag mindre till iaf fredag hihi!
Och en dag mindre tills vi ska packa väskorna och åka till indien. Borde inte vara lagligt att längta såhär mycket altså. Två veckor i värmen är precis vad jag behöver right now!
Btw så har jag ju börjat äta Solarin nu, det ska tydligen göra så att man blir tåligare mot solen och att man får en jämnare solbränna. Jag har ju äkta svenneskinn som innebär att jag i princip blir röd som en räka direkt jag får en solstråle på huden. Så jag håller tummarna på att det fungerar så att jag också kan få lite färg!

Nej nu ska jag ta och göra lite situps osv, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0