History

Tjosan! Märkte nyss att det fanns en blogg.se app så jag var tvungen att ladda ner den och skriva ett inlägg med den haha. Jag är stolt. Sovde typ 8.5 timmar inatt vilket resulterade i en pigg tjej.
Just nu sitter jag på historia lektionen och har väl inte sådär jätte roligt, men det hör till livet det med. Idag efter skolan så ska jag vara sådär jätte duktig som man inte är så ofta. Ska tvätta, städa läggan och diska. Har även blivit bjuden på middag hos Linus och Jenny så det ska bli najs!
Kan även inflika att det nog kommer upp en ny bloggdesign inom kort. Tog ett par bilder igår så nu får vi hoppas att mina kunskaper inom HTML kodning inte har runnit ut i sanden, för det var ju trots allt ca ett år sen jag kirrade en ny bloggdesign.
Ajja. Ni får ha det bra sålänge för nu ska jag läsa vidare i historieboken!


Kyss o hej!
Jaa ni, detta blev väl inte det mest intressanta blogginlägget jag har gjort.


Och så ska ni veta att jag saknar min sara i plogen, puss på dig söten<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0