that makes me vip

Dagens uppdrag var att städa rummet. Okej, skulle ju kliva upp tidigt, tömma diskmaskinen osv. Men är man morgonstrött så är man. Rummet är i alla fall rätt så fint nu så snart ska jag stoppa ner fötterna i skorna och vandra in mot samhället. Det konstiga är att hur tråkigt man vet att man kommer få när man går ut så spelar det ingen roll hur roligt man kan ha hemma vid datorn osv haha.. För jag kan verkligen inte sitta inne en hel dag, har en stort socialt behov. Fast i Piteå är det en helt annan sak. Ajja, man vill väl utnyttja tiden man har med sina fina vänner här. Tobbe kommer ikväll by the way. Han ska nog sova här, har saknat honom så mycket. Uschiamej! ♥
Nejfan, nu ska jag ta mig i kragen och börja röra på fläsket.
Pusshej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0