Allmänt pepp på livet

Jag är en konstig prick. Vettefan om det är för att sommaren är påväg eller vad som har hänt med mig. Innan har jag varit oengagerad och så vidare i princip i allt och varit så otroligt förvirrad, men nu jefflar. Gjorde ett prov om samhällsekonomi idag och det är nog det enda provet under hela ettan i samhällskunskap som jag känt mig nöjd över, fast ska väl inte ta ut något i förväg eftersom jag inte fått veta mitt resultat än. MEEN jag gjorde mitt bästa och hur som helst så är jag nöjd över min insats.

För övrigt så är det inte länge kvar tills detta läsår är slut så nu ska jag ta tag i skolan det sista som är kvar. Ska även börja träna igen, har varit väldigt lat på sista tiden och bara käkat skitmat och på oregelbundna tider. Man vill ju inte se ut som michelingubben i sommar hahhhh.

Och man kanske skulle ha börjat blogga här igen? Vet att jag är väldigt dålig på att hålla det när jag sagt att ni ska få läsa smaskiga (haha) inlägg varje dag, men jag kan ju faktiskt ge det ett försök för 329525e gången. I såfall så får ni nog se en ny design här inom kort, om jag får nån fin idé. Kanske bara ändrar headern, vem vet? Det får framtiden utvisa.

Men nu ni ska jag spela lite Lol. Mohihihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0