Första dagen


(bild från när jag, rebecka å änn fotade :))

Nu har man då klarat av den första skoldagen, såå nu har jag bara 177 kvar :O Dagen började med att jag mötte mina kompisar bredvid silvermuseét och sen så gick vi till skolan.. Väl inne i skolan så möttes vi av en massa sjuor som typ satt ihopkurade och såg blyga ut. haha. Men man minns ju sj lite hur det var.
Lektionerna innan lunch var inte så jobbiga. Vi typ pratade, gjorde nån quis och åt bullar, haha. Sen efter lunch så hade vi matte en stund och sefan så hade vi hemkunskap. Jag, Tobbe och Rickard hamnade i samma grupp och vi gjorde en helt awesome rabarberpaj med hemlagad vaniljsås! :P Nu får jag då hoppas att jag sover lite längre än vad jag gjorde inatt. Jag la mig 21:45, somnade typ 03:00, vaknade 06:40 och steg upp 07:13 xD Trött säger jag bara ;)

Men nu ska jag typ kolla om vi har nå jordgubbar :) herrå!

Kommentarer
Postat av: li

japp, det var det! och jag hade liiiika tråkigt, men äsh, det var dumt gjort. men det var väl dumt gjort av hitler att skicka judarna till koncentrationsläger också, eller hur? :P



jag stod iaf för vad jag gjort..

2010-08-23 @ 21:44:38
URL: http://leejeans.blogg.se/
Postat av: Anonym

har sagt ursäkta och att det var dumt, mer än så kan jag inte göra.

2010-08-23 @ 21:48:33
Postat av: Anonym

näe näe, verkade bara så... jaja, bra att du inte bryr dig för mycket iaf.

2010-08-23 @ 21:52:57
Postat av: Fröken M

Härlig bild på riktig vänskap :)

2010-08-24 @ 11:44:03
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: dannie

tv och så ;) Hu rär det idag? PUSS

2010-08-24 @ 18:03:46
URL: http://dannies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0