Moget värre,

Altså. Herreguuud vad less jag börja bli alla anonyma som kommenterar ''hora'' på min blogg.. Och eftersom att du/ni verkar vara så pålästa om mig kan ju berätta hur mycket jag tar per timme? För det skulle jag gärna vilja veta. För er som inte vet så gååååår det faktist att spåra ip nummer hos polisen *haha*, jag skulle då vekligen inte lida av att se dig/ni betala  kostnaden för ip-spårningen ;)! Och jag har en misstanke om vem det är (?) men det tar jag inte upp här. Så du/ni som försöker att trycka ner mig pga några anonyma kommentarer så kan jag säga att ni inte har lyckats. Nu hoppas jag att du/ni tar tag i erat liv istället för att slösa tid på att skriva anonyma kommentarer på min blogg så kanske ni nån dag i livet vågar säga det ni tycker face to face.

Kommentarer
Postat av: li

det är jag. ^^

2010-08-12 @ 14:21:56
URL: http://leejeans.blogg.se/
Postat av: li

jag är 12år, det är tillåtet att vara omogen då.

är jag inte mycket mer omogen än alla andra små fjortisar, hahaha, kommer få så mycket skit för det här! xD hura.

2010-08-12 @ 23:54:24
URL: http://leejeans.blogg.se/
Postat av: haha

tro de är en liten flicka som säker lite uppmärksam het här?

2010-08-14 @ 02:09:01
Postat av: Annica L

haha nej tyvärr inte, jag bloggar för att det är kul Men jag skrev så för att jag visste att den som hade skreve så skulle erkänna då?!??!

2010-08-15 @ 02:00:30
URL: http://annicall.blogg.se/
Postat av: Anonym

du som heter " haha " de stavas uppmärksamhet! jävla retard!



och li, du kommer alltid va omogen vilken ålder du än kommer upp i !



annica nöjer du dig med 50 spänn timmen? ja e lite sugen ;) HAHAHAHAHA!!! paaaaaaaaaaaetiskt !

2010-08-22 @ 12:26:17
Postat av: men för i helvete...

DU SOM HETER "haha"... stava bättre huh? paaaaaetiskt?? -.-

2010-08-23 @ 19:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0