Maat.


Ja, nu sitter jag här - skit mätt, och det är potatis burgarnas fel! *Mmm!*
Men iaf så ska jag inte sitta här och drömma om potatis burgare, utan här ska det berättas om dagen :D
Skolan har väl varit som vanligt förutom att jag hade typ tre timmars lunchrast, för jag kunde ju inte vara med på idrotten pga min fot, och vi har typ skitlång lunchrast i vanligafall på tisdagar, så nu blev det idrottstiden + 20 min rast + lunchen.
Lunchen på skolan idag var inte så mkt att hurra för :/ Det var någon sär paprika soppa, så jag åt hård bröd ist ^^
haha, jag är en riktig tjockis, för jag pratar ju bara om vad jag har ätit idag x'D
men, efter skolan så drack jag något *intressesmurfarna hoppar av glädje* Nej men jag drack cupochino (stavning)? och brände mig på tungan ;@ not so fun, säger jag bara. Hehe, det här är nog mitt längsta blogginlägg jag har skrivt nånsin, gahaha. Jag brukar ha bloggtorka, men nu hoppar ju bokstäverna upp som rinnande vatten x'3
hehe, för typ någon timma sedan så började jag att städa mitt rum, har endast fått bort mina kläder som låg utspridda på golvet, och det ser redan dubbelt bättre ut :) , men jag borde anställa mig själv på heltidsanställning att städa mitt eget rum, för då det är väldigt stökigt, som det ofta är, så tar det femtio år att städa. Jag fattar inte hut man kan stöka ner så mkt på så kort tid. ;>

Ojojoj, nu ska farsan dra, så jag måste stänga av datorn ifall jag vill ha skjuts!! Hejdå :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0