Oboy + Grädde = Gott!

Ja, jag har nyss kommit på den perfekta kombinationen xD Det kanske inte låte gott, men det är det. :) Obo`y med vispgrädde altså. För er som är intresserade av vad jag har gjort idag så har jag varit hos rebecka w, och sen då jag å jocke skulle gå hemmåt så typ gick det skiiiitsegt för mig att gå med kryckorna, jobbigt var det åxå. Så vi ringde efter skjuts! Så nu sitter vi hemma hos mig och har nyss fiikat. Men men, snart blire nog att fara upp te öberget igen, ifall jag ids, och ifall tobbe vill att jag ska komma ^^

Bye!

Kommentarer
Postat av: Marie

Oboy och grädde låter rätt gott faktiskt.

Du undrade vad jag hete på Stallet.se. Heter Pikabo där ^^

2010-02-15 @ 15:52:03
URL: http://SmallButSweet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0