Spooooky..


Gaahahahhahaha! Guh vad jag å Tobbe skrattade igår på bion ;'D
Som alla nog redan visste så var/är det ju filmfestival i helgen och jag, Tobbe, jocke, Josef, putte, åsa och roman for dit och såg skräckisen ''Psalm 21''. Ändå ganska kul att i lilla arjeplog så förhandsvisas den filmen. Men iaf så vid första 'hoppatillscenen' så var jag inte riktigt beredd så jag skrek typ, och sen då jag upptäckte att jag var den enda som skrek så höll jag på att skratta ihjäl mig. Och en bit in i filmen så satt jag å Tobbe och stirrade på varandra, och jag typ tyckte att han såg skitläskig ut och just då så såg jag i ögonvrån en annan skitläskig scen och då slog jag till honom i fejan skit hårt ^^ Och då skrattade vi ännu mera!
Från det ena till det andra så fick jag inte ett så roligt uppvaknande. Pappa tyckte att jag skulle kliva upp kl tio i ett så han gick och drygade sig. Sen kom han med en sprut med vatten i och började spruta vatten på mig. >.< Han har verkligen jätte roliga skämt. hmm. Nu ska jag nog borsta tänderna och börja dra mig upp mot öberget! Ha det bra :) Men än så länge får ni nöja er med en ful cambild ^^'  Hehe, jag börjar redan få resfeber även om det bara är en vecka kvar ^^ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0