tjoo!

hej igen mina trogna läsare! x') jag har typ nyss hoppat ut från duschen. Innan det så kom jag ju hem från stallet. Men idag så hade vi teori! ingen ridning för mig :/ men kanske lika bra för min fot, jag har ju ont fortfarande. Men iaf så var det faktiskt ganska intressant att se på då hästarna fick sina tänder nedfilade, blev vaccinerade osv.
Nä nu ska jag nog pilla lite i photoshop, lyssna på lite musik och bara ta det lugnt :) ha det bra!!

Vilka läser denna blogg egentligen? jag har inga stora förhoppningar på att nåågon kommer kommentera, men endå^^


Niggaz for life <3

Kommentarer
Postat av: Putte Marklund

ja jag hår då läst lite haha:P

2010-02-22 @ 21:54:16
Postat av: Simon södserberg

ja me=)

2010-02-22 @ 22:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0