Schteeeeek!


(bilden togs i förrgår då vi badade)

:)
Idag så tycker jag att jag har varit duktig. Jag steg upp kl 11.40 ;D Wooooow!! :P
Sen så tog jag beslutet att jag skulle gå runt spångarna, men det blev gå/jogga. Sen då jag var påväg tbx så satte jag mig på den stora stenen vid det första bakvalet (alla som bor i arjeplog vet vars), Men det stog även tre pers å fiskade en bit bort. Jag tror att det var en far med sina två barn. Efter ett tag så gick pappan och den äldre sonen iväg till ett annat ställe och ett tag efter så såg jag en fisk simma mot pojken, så då sa jag att har skulle kasta åt det hållet. Och efter några kast så fick han napp. Men han hade ett litet problem.. Han var rädd för fisken, så jag blev tvungen att ta loss den åt han. Hahahah. Så nu har jag tvingat ut Jocke å Simon. Dom är påväg till mig, och då dom har kommit så ska vi fara å bada på spångarna ;)

Ha det bra, Det är ca 22 grader i skuggan här :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0