ÄÄNTLIGEN!!

Äntligen har jag fått min efterlängtde systemkamera :D
Och inte nog med det, Mamma hittade min penna till ritplattan idag. Jag som har letat i hela huset, i jockes hus, I dataskåpet, datorpåsar, ja allt! Och då låg den brevid datamusen vid datorn vi använder varje dag, jaa det måste spöka i vårt hus XD

Canon EOS 1000D

Den är bäst, Beautifull, och min nya bästa vän ;D

här kommer några vackra bilder :P


Putte smyger med sin dricka
 
Tobbe unnar sig en dricka för en gångs skull ;)

Jag eeeeter pomfritt ;P

Amanda, Jag å Putte eeeeter ;)

Niklas äter en buuurgare

Maddie

Jag och Amända-Pända

Jag och Amanda leker skogsmullar

Hjärtegullen ;')

Jag ;)

Putte e trööött ;P

Jajjemän, det var några av de första bilderna som knäpptes på min kära Canon ;)
Sov gott och ha det bra så hörs vi imorn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0