Nattsuddare

Jag har absolut inget att göra, men jag sitter ändå uppe.
Är det någon som är social vid denna tid?

Bara för att jag har tråkigt kan jag slänga ut lite bilder bilder från i vintras ;) En tid värd att minnas


Jag å tobbe spelar Wii


Andre hoppar

Rebecka ööh.. Dansar?

Andre å Tobbe lånade tydligen min kamera :P



Ja å Andre försöker skrämma Tobbe som tog kort

Tobbe är en litten smygis ;)



Jag goes niggah

En het ögonbild

Jag innan lucian

Jag Julafton 2009

Toobbe å Nicke goes gay

Jag

Jag igen


Kommentarer
Postat av: Tobbe

OjOjOjOjOJ fick sig ett gott jävla skratt :) Mera bilder för fan!

2010-06-23 @ 14:43:39
Postat av: Helena

vad fin du var i blondt!

2010-06-26 @ 02:11:11
URL: http://helenawj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0