Skepp å hoj!

 

Jaa, jag ska göra en ny bloggdesign, så fort jag får photoshop av min snälla Kusin :)



Ja, dagen har väl vare så att jag å putte åkte hem till arjeplog ganska tidigt. Då for jag hem och duschade. Sen kom Josef å Jocke, och då fixade jag mig typ. Men sen då vi skulle ut å fota så var alla tvungen att fara å äta. Efter maten så ringde jag åt Jocke, men han skulle ''vila'' så då ringde jag ti putte ist. efter ett tag så drog vi in till samhället och handlade godis. Haha, då vi satt och åt godis så såg vi Andre och josef komma cyklandes så då ropade jag ''ÖÖÖÖJJ'' och då var det inte bara dom som kollade på mig, utan även Lelle och nån fler X) skämmigt värre, men hällre konstig än tråkig som sagt. Då Josef och Andre kom så hittade vi även Sara efter vägen. Så då for vi väl mest runt på samhället och flummade runt litte. Sen for Josef och då cyklade vi hem till Sara och drack kaffe å så. Jaa, efter det så drog vi ut och cyklade lite på silvervägen och vid hamnen. Efter klockan hade rusat iväg så följde dom mig hem och här sitter jag nu, framför datorn heelt lonely ;P

Hade braa :D *puss puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0