Yoo Fuckers ;D



Haa åt bilden, Men dagen har varit gode kort. Vi började kl 9 och slutade typ 11. Sista dagen i 8:an alltså. Haha våran klass sög på Brännboll, vi förlorade alla matcher, vissa stog och sovde på plan - Ja ni kan ju själva räkna ut att vi förlorade ;P Men men, det var då ändå rätt kul. Efter brännbollden drog jag till skolan och åt en hamburgare med Tobbe, Jocke, Josef och Johan. Sen kom Helena till skolan, hon lånade min trekants- och locktång och jag lånade hennes plattång. Jao, det är väl allt jag hunnit med idag, förutom att jag nyss har duschat, Ja jag har klippt mig åxå, som ni ser på bilden XD. Haha, jag stog framför spegeln och var sur över mitt hår och ville klippa bort lite mer på snedluggen, som bara hängde. Och så råkade jag klippa lite för mkt, så nu blir det raklugg som gäller ;P

IMORN GÄLLER DET :D ♥ SKOLAVSLUTNING ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0