ZZZzzzzz...

Idag så klev jag väl upp kring halv 11, vaknade av att jocke ringde och sa att jag skulle komma till marnaden. Jag klev upp och skulle duscha men naturligtvis så blev vattnet aldrig varmt. Så jag fikade äpple och fil (gott) sen så bar det iväg till marknaden. När vi (jocke, jag, tobbe, josef, andre) väl var där så köpte jag typ inget speciellt. Kaffeost och lite annat skit. Sen så träffade vi på Nattis och Rebecka, så då drog jocke & andre hem för att koka rentunga eeuuw, och vi andra gick till Rebecka. Efter ett tag så kom jocke å andre dit. Efter att rebecka och hennes familj kommit hem från hornavan så sjöng vi singstar, och efter ett tag så droppade ännu fler folk in. Kul var det iaf :)

ha det bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0