BULLET FOR MY VALENTINE!!!!! ♥♥♥♥♥


Ja, nu är det så att den 16:de November 2010 är ett datum jag inte kommer att glömma i första taget! Ni som inte vet varför det var en sån awesome dag så ska ni få veta nu. :P
Jag, Simon, Tobbe, Jocke, simons lillebror Emil, hans kompis Oskar och Oskars mamma Mia skulle då se FUNERAL for a FRIEND, Escape The Fate & Bullet For My valentine ♥!! Efter många om och men så hittade vi en parkeringsplats i Slakthusområdet (XD) Och började vandra mot Annexet där konserten skulle hålla hus ;).

Efter att FfaF hade varit försenad ett bra tag så började dom spela och dom var verkligen värdelösa live, hade inget drag och man hörde nästan inte vad sångaren sjöng.. ETF skulle ju egentligen också spela som förband, men deras basist var i finkan, så dom fick man då inte se.. (En lång PAUS) Men efter den långa pausen så tog BFMV över scenen och dom ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄGDE!!!!! Your betrayal var låten dom öppnade med, och dom överträffade VERKLIGEN mina förväntningar.. För att efter ha sett en massa skit live videos på Youtube så var detta som att sväva på moln (haha)...

Det var planerat att jag skulle ta en maaaassa kort på dom, men jag var för upptagen med att hoppa och skrika, så det sket sig xD.. Istället så får ni titta tre videos som jag inte filmade men som för övrigt är jätte najjs :D  Enyoy ^^,

YOUR BETRAYAL




THE LAST FIGHT




WAKING THE DEMON



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0