Det sög

Militär lägret sög typ, visst första natten var väl helt okey. Men då vi tältade så var jag inte nöjd. Maten var kass, hela skiten var oplanerad och vår ledare var otrevlig. Kul?! nej. Men igår då var vi så hungriga att vi beställde fem pizzor från Take off. Jag menar vem levererar pizzor mitta skogen? men vi fick dom tillslut och dom kostade bara 70kr(!!!) st! Det var då jääääääääätte goett! Nu har jag nyss kollat igenom bilderna jag fick hem då jag var i Boden. Riktigt fina faktiskt! Jag har bara hunnit stoppa in ett Sonic Syndicate kort i en ram ikv. Jag orkar typ inte hålla på med att klippa, leta ramar osv.. Men nu blinkar min msn.. Ha det bra :)

Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

Tjohooo... hur mås?, Ciao

2010-09-03 @ 16:10:46
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0