Dygna

Hellojsan. Just i detta nu har jag varit uppe i exakt 24 h. coolt va? Nejmen jag och Helena bestämde oss för att dygna eftersom vi ändå inte går och lägger oss förenns typ 06.00 så.. Lika bra att vända på dygnet lite. Sjukt mycket har man skrattat iaf och jag tycker ändå att vi har varit duktiga eftersom vi har varit ute och gått i nån timme och inte är speciellt trötta ändå. Men det kommer förmodligen senare under dagen :P
Haha, fyfan vad Helena kan skrämma mig altså. Det hon gjorde var inte ens speciellt läskigt men jag skrek till så utta helvette och lade händerna för ansiktet haha.. Fast, då är jag ju inte speciellt svår att skrämma eftersom jag blev rädd då vi såg på Lilo & Stich haha!

Ska även slänga upp en Fin-fin gif som Helena gjort föreställande mig ahha, creds till henne! hiih

Ja, nu ska då Helena duscha och efter hon gjort det ska vi hem till mig så jag får duscha hehuehe. Sen får vi väl se vad dagen bjuder på! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0