Blää

Nu har jag då kommit hem från Galtisjaur, eller kom hem för ett tag sen. Var där med Jocke och Tobbe. Vi typ körde skoter, bastade och hade allmänt trevligt. Men ett stort minus var att min flipp-sak på telefonen lossnade. Den har varit glapp ett tag, men nu hade tydligen fler ''skruvar'' sluppit och då jag råkade tappa den så släppte den sista som var kvar och nu går den inte att använda.. R.I.P Skit-Sony ericsson. Får väl se om jag får ta ut det på garantin, för den ska inte lossna bara sådär, fast iof. Alla SE telefoner har ju så jävla dålig kvalla. Men men.. Nu ska jag torka håret och sen får jag väl se om jag hittar på nått med mina vänner ♥

Kommentarer
Postat av: elinn

tack för din kommentar och förlåt för sent svar.

jo det vet jag! :)

allt bra idag?

2011-02-08 @ 15:34:34
URL: http://elinnjl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0