Musiiiic in my ♥

Okey, ärligt talat så kan jag ju inget annat är att garva. Dubbelmoral verkligen. Och vad jag menar med det får ni komma på själv.
Och nu ska ''jag inte hänga ut nån på min blogg' (HOOOOST)', för det är ju så fel? Och det håller jag med om, men frågan är om ni andra verkligen tycker det?
Men, då kan jag ju vara ärlig mot mina vänner då åxå, inte som vissa andra som tydligen går och tycker att alla sina bästa vänners smile är fejk.
Höhö, man kanske skulle skaffa sig en dagbok istället för att skriva på sin blogg som någon tipsade om? (neard lr nt liknande)
Well well well... Jag ska iaf tillägna denna vackra fras till en väldigt speciell person : Schönt å schita. U know, roligt liksom om ni hade förstått :)

Dagens låt får ni väl ta åt er av om ni vill, men det är som sagt frivilligt :) :

Bring me the horizon - No Need For Introductions, I've Read About Girls Like You On The Back Of Toilet Doors

Btw så tycker jag att det är så synd att nån måste gå runt på skolan för att skriva att folk är homosexuella på väggarna pga av att den nån är såååå osäker över sin egen läggning. Och ja, my name included.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0