The end of the day

Yoo broo. Nejmen hellow alla ni som nu läser detta som förövrigt inte är så intressant som ni tror. ;)
Skoldagen har väl inte varit speciellt rolig. Har haft huvudvärk iprincip hela dagen, och mot slutet så fick jag sjuukt ont i magen, typ av lunchen eller nått.
Sen efter skolan så drog jag, Jocke, Josef och Sara, till vår nya replokal med trummor, möbler och lite annat. :) Najs att ha ett eget ställe nu så man slipper bli av med texter osv. Efter det så drog alla hem och Tobbe joinade mig där, så vi körde väl lite av de låtar vi brukar träna på. Men nu ska ni få ta del av min dag i en liten lista åxå :)

Dagens humör: Typ normalt?
Dagens mående: skit/bra
Dagens bästa: Att vi fick nycklarna till lokalen idag :D
Dagens värsta: Min frisyr
Dagens köp: Inget x)
Dagens godis: MUSIIIIK.
Dagens parfym: Escada
Dagens klädsel: Mjukisar, linne, munkjacka
Dagens kompis: ♥
Dagens skämt: Alla fjantar
Dagens planer: sova
Dagens måste: SOVA :D
Dagens låt: Black Rose Dying - BlesstheFall

SOV GOTT! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0