as you're falling down

Hejsan svejsan i lingonskogen. Jag kom hem för en stund sen och tänkte slänga upp ett inlägg innan jag ska börja skriva upp vad som ska handlas (haha). Här kommer de fyra punkter jag missat änsålänge:

Dag 26 - Någon jag vill träffa just nu

Just nu skulle jag vilja träffa någon av mina vänner eller min boi♥

Dag 27 - Barndomsminne

Hm.. Vi alla har nog en hel del barndomsminnen, men ett av de knasigaste minnena jag har är när jag och Helena Flinkfeldt hade varit hos min mormor och morfar. Dom bodde bara några hus ifrån där vi bodde, för jag och Helena bodde grannar på den tiden. När hon hade fått träffat mina morföräldrar så ville hon att jag skulle få träffa hennes, så vi satte oss på cyklarna (i mitt fall en trehjuling) och började röra oss mot öberget. Vi var inte speciellt gamla om ni trodde det. På storvägen så hittade hennes pappa oss och tog hem oss. Han var väl rätt lugn, men när vi kom hem till våra morsor så fick vi ett helvette. Haha...

Dag 28 - Min profilbild på Facebook


Dag 29 - Dagens klädval

Dagens klädval vill jag inte visa en bild på eftersom jag inte fixat mig ett skit, inte ens håret. Bara lite mascara. Och de flesta som känner mig vet att jag sällan visar mig i oplattat hår och utan sotade ögon. Så att föreviga den synen genom att lägga upp en bild på bloggen slipper jag helst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0