Elva, tolv, tretton, fjorton, femton, & sexton

11. min bästa vän.

Jag kan faktist inte välja vem som är min bästa vän eftersom de jag anser som mina närmsta vänner värdesätter jag typ lika högt. Men då kan jag ju i alla fall berätta vilka det är :)

Rickard Lestander, Tobias Westling, Joakim Karlberg, Sara wernersson, Marcus Blind, Josef Rönnholm, Simon Söderberg, Andre Lundqvist, Davi Rodrigues, Helena Westerlund Johansson.

12. Det här älskar jag med mig själv.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här. Jag är en person som har svårt att ta beröm/komplimanger och blir väldigt lätt generad och därigenom svårt att se vad jag tycker om med mig själv. Det är svårare att se bra saker hos sig själv än dåliga, och det tror jag inte att jag är ensam om. Men om jag nu verkligen skulle måsta välja något hos mig själv som jag gillar mer än de andra så blir det nog min sångröst.

13. Så här är jag i skolan.

Hehe jani. I skolan är jag väl rätt så tyst, nu iaf eftersom jag inte känner klassen så bra. Jag är väldigt dålig på att fördela arbeten pga att jag är en tidsoptimist. Jag lär mig väldigt snabbt om det är något jag är intresserad av, annars äre gode segt osv.

14. Det här får mig att gråta.

Jag gråter väldigt sällan inpublic, men sorgliga filmer typ. Och annat...

15. En person som alltid gör mig glad.

Ja, mina vänner :)

16. Mitt drömyrke.

Jag vet egentligen inte vad jag vill bli. Men att kunna leva på musiken skulle väl va rätt så najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0