if i was you

Men tjenare alla stackare som läser min blogg som uppdateras väldigt sällan. Nu är jag i Piteå igen efter en helt okey helg i Arjeplog. I fredags så var jag med om en bilolycka en bit utanför Piteå, men som tur så gick det ganska bra. När jag hade kommit mit till Arjeplog så raggade jag men Emelie, Macke och Nillas en sväng, och vi va kraftigt gangster. Hehe. Efter det så stack jag till Tobbe där jag han och Joel såg lite Prison Break. Och lördagen spenderades med innebandy och vänner och Prison Break med Tobbe och Joel. Trevligt minsann. :)

Så nu sitter jag ensam i min lägga framför datorn som de flesta andra söndagar haha. Hare bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0