Nobody Don't Dance No More

19. Det här gör jag aldrig om.

Det finns rätt mycket som jag aldrig kommer att göra om och som jag ångrar, och en hel del av dessa är saker som ni aldrig kommer få vetskapen om. Men en sak jag ångrar så otroligt mycket är att jag lyssnade på tok för mycket på mina vänner och familj än på vad jag själv trodde var bäst för mig. Det gjorde att jag gick fel väg och resultatet blev väl inte så vidare bra. Jag insåg det när jag trodde att det skulle vara försent, men det var det inte. Och jag ångrar verkligen inte att jag gick rakt igenom alla stängsel uppbyggda av ord som runnit ut ur käften på de flesta runomkring mig och t o m med mig själv för att jag trodde att det var rätt. Och nej, nu anklagar jag inte någon om ni tror det. Jag anklagar mig själv för att jag inte såg vad jag ser nu.
Jag tror inte att någon fattar så mycket, men skit samma.

20. Bästa filmen.

Ingen aning faktiskt, men dom här 2 då sjukt bra iaf:

21. Min första tanke när jag vaknade idag
"Jag vill sova meeeeeeeeeeer!"

22. Det här drömde jag om i natt'
I dont remember

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0