One more list

Nämn något som gjorde dig glad igår: Babe
Vad gjorde du kl 08 i morse?: sovde
Vad gjorde du för 15 min sedan?: Vispade vaniljvisp
Det sista du sa högt?: Hejdå
Det senaste någon sa till dig: Hejdå
Vad har du druckit idag? Loka och saft
Vad var det senaste du åt? Tacopaj ♥
Vad var det senaste du köpte? De minns ja inte.. 
Vad är det för färg på din ytterdörr? brown
Vad är det för väder hos dig nu? mörkt och kallt
Godaste glassmaken? KOKOS!!!♥♥♥♥
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Maybe
Sover du tungt? beror på
Drömmer du mardrömmar? i perioder
trivs du med ditt jobb? Fullt ös arbetslös
favoritklädsel? Leggings, linne, munktröjja
Favoritlåt just nu? Ingen aning, Ruffneck - Skrillex kanske
vad ser du om du tittar till höger? tv
Vad gör dig glad just nu? Att jag är trött och klockan är bara åtta typ
Vad ska du göra härnäst? Äta vaniljvisp och äpple haha
Höger eller vänsterhänt? höger
Humör just nu? Braa
Favoritgodis? Ingen aning
Kläder just nu? leggings, linne, munktröjja (^^^^^^^^)
Sommarplaner? Ha de förjävla kul
Hur många kuddar sover du med? 2
Morgon eller nattmänniska? natt
Vad är viktigast för dig? Mina vänner, familj och obi
Är du kittlig? KRAFTIGT
Stjärntecken? Tvilling
Stökigt el välstädat? cleaned
Vad längtar du mest efter just nu? min babe

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Hittade d förr idag, haha. Men tack ändå! :)

2011-10-11 @ 18:47:28
URL: http://beatthebastards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0