you already know what you are

Tjugotre: Så här kommer jag vara som gammal.

Jag kommer se ut ungefär såhär:
Jag kommer sitta hemma bland mina 17 katter i ett gammalt hus som luktar damm. En riktigt sur kärring som stickar fastän jag hatar det. På min framtida vita flygel kommer jag sitta och spela gamla ballader och sjunga med min krassliga kråkröst.
Nejmen nu var jag ju inte helt seriös där, men jag har faktiskt ingen aning om hur jag kommer vara när jag blir gammal, jag har ingen aning om hur mitt liv kommer se ut efter fem år ens. Vem vet sånt? Aja, jag hoppas då verkligen inte att det blir som ovanstående, men en vit flygel skulle ju inte sitta helt fel. Men då måste man ju kunna spela piano också... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0