Blind, Marcus Blind, Marcus Olof Anders Blind.

Som ni ser på rubriken så handlar detta inlägg om Macke. Han ville att jag skulle skriva ett inlägg om honom, så då gör jag det :)
Vi har väl inte varit bra vänner spec länge egentligen, drygt två år va? Men du är iaf en av mina bästa vänner ska du veta, och du har alltid funnits där när jag har behövt det. Du har hjälp mig igenom otroligt mycket, du bryr dig. Och det är det inte alla som gör här i världen fastän man tror det. Många bara lyssnar för att lyssna, sen bara skiter i det. Det är en av anledningarna som jag har sjukt svårt att lita på folk i den frågan. Men du är en av dom få som jag faktiskt kan prata med, och som förstår. Du förstår det mesta. Visst har vi våra fighter ibland, but who cares? Riktiga vänner ska kunna bråka utan att breaka. Nu blev detta typ värsta fjåårrrrtis inlägget, men jag vet inte hur jag ska formulera orden riktigt. Så det fick bli såhär.
Och nej, jag är inte från finland måcke! D;

Men den pojken betyder en hel del ändå säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0