Dag 3 och 4

Glömde bort att blogga igår. Så nu kommer både dag 3 och 4 :)


3. Saker du inte vet om mig.

Hm. Nu vet jag ju inte riktigt vad alla inte vet om mig. En anledning finns det väl till varför folk inte vet sakerna? Jaja. Kan iallafall dela med mig av lite allmänt tjafs som nog många redan vet, vad vet jag :)

Jag hatar, verkligen hatar när någon håller fast mig så att jag inte kan röra mig fritt.
Jag skulle kunna leva på Risalamalta.
Jag får kväljningar jättelätt.
Jag älskar att sjunga
Jag vill kunna spela piano

4. En låt med många minnen.

Nu är det så att jag inte kan bestä
mma mig för bara en låt, så ni får ett par stycken ist :)

Raubtier – Kamphund
Sonic Syndicate – Denied
Adept – At Least Give Me My Dreams Back, You Negligent Whore!
Lil Jon – Real Nigga Roll Call
Lucenzo feat Big Ali – Danza Kuduro
Gigi D'Agostino – The Riddle
LMFAO – Party Rock Anthem
Lady Gaga – The Edge Of Glory
Lady Gaga – Just Dance

Så :) (Klickar ni på länkarna öppnas de i spotify)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh The Riddle, var tvungen att lyssna på den bara för den megaepiska nostalgin :D

2011-09-26 @ 20:44:12
URL: http://rebeccahoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0