Disco pogo UND ALLE ATZEN SING

Haha. Jag är typ beroende av bonaquas skogsbär mineralvatten, sjuuuuuuukt gott. Fast egentligen smakar det inte så mycket.
Idag har jag haft den längsta dagen i veckan: skola från 08.10 - 15.30. Äsch, det funkar väl det också. Efter skolan så drog jag till stan och kikade på lite kläder, men modet är så konstigt i höst. När jag varit inne på bikbok och hade kollat igenom varenda millimeter av butiken efter en långärmad tröja som kostade mindre än 400 spänn, som typ varenda tröja gjorde minst, så hittade jag två! Fina var dom iaf :) HAHA fan vad snål jag är i sånna sammanhang, kanske därför jag ser ut som en lodis? Nejmen det ska vi väl verkligen hoppas på att jag inte gör! Hihi.
Men nu ska jag tvätta ansiktet sen gå och sova. TAGGAR tills imorn. skola till 12, sen packa, sen sånglektion, och efter det - ARJEPLOG! :D
Sov gott!

Edit: Måndagar var tydligen längre. Tur att man har koll på sitt eget schema haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0