FAIL

Okej. Jag verkar ju vara väldigt duktig på att följa 30-dagars listan...
Men här kommer iaf 5, 6 och 7.

5. Något jag vill ha.
Jag som det flesta vill väl ha rätt så mycket här i världen, aldrig ska man bli nöjd. Nejmen några av alla 2074352035734525 saker jag vill ha kan jag ju lista upp:

Långt hår
En awesome gitarr
ipad
Money

6. Det här språket vill jag kunna tala flytande.
Jag skulle vilja prata tyska flytande. Visst nog kan jag väl lite tyska då eftersom jag gick det i 3 år, men skulle vara kul att kunna snacka det flytande.

7. Dåliga vanor.
En FET ovana jag har är att jag typ jämt äter på natten haha. Är också en extrem tidsoptimist vilket leder till att jag är stressad 24/7.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0