i was once possibly maybe perhaps a cowboy king

Hellåe alla dåe!
Jag måste ta tag i mitt gitarrspelande. Känns typ som om jag blir sämre och sämre. Gjorde 1, nej men typ 23224 halvhjärtade försök med att försöka få till en cover som är värd att läggas upp. Men så blev det inte. Måste träna på det assoooooooo.
Jaa, vad mer ska man säga. Riktigt trött är jag då iaf. Dagen har varit seeeeeeeeeeeeg, väldigt seg, typ overkligt seg. Ska nog snart skalla kudden eller nått, men först kan jag berätta lite för dom intresserade (vilket inte kan vara spec många) om min dag, i en lista. HEhehe..

Dagens humör: trött, stressad, orolig, irriterad, HAPPY

Dagens mående: Som sagt väldigt pendlande

Dagens borde: Städa rummet, som förövrigt ser helt åt helvete ut

Dagens frisyr: Nersläppt långsatahåre

Dagens smink: hihihihiihhiihihihihi, det vanliga typ. Fast eg inte.

Dagens klädsel: leggings, linne, munkjacka

Dagens planer: Soooovaaaaaaaa

Dagens materiella vill ha: PENGAAAAAAAR!

Dagens fundering: Varför saker aldrig bli som man tänkt sig

Dagens beroende: mhhmmmm, säger jag inte ;P

Dagens tråkigaste: Skolan

Dagens längtan: Ingen jävla aning.

Dagens superlängtan: Nothing

Dagens tidning: PT

Dagens låt: ELEKTROPOP!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0