Schüle

Chachacha. Det här är en såndär dag som går så otroligt segt, fastän den inte ens är slut. En lektion kvar, och enligt schemat har den börjat. Men en försenad lärare till skadar väl inte. Vi sitter ju och lanar i korridoren hihihi. Fast ni ser ju vilka hetingar vi är, och snart blir vi förevigade på ett kort med klassen.
Nejmen, jag börjar tvivla på min egen förmåga av att välja bra val här i livet, för samhällslinjen verkar ju vara åt helvete. Men kanske jag ändrar mig sen, vem vet.
Och bara för att detta inlägget blev kort så kan jag bjuda på en till bild :) HEHEHEHEH
Heido ;*

Kommentarer
Postat av: helena

Men sötisarna!!

2011-09-08 @ 21:59:52
URL: http://helenawj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0