Back on track

Hejsan hoppsan!

Kom på att denna blogg faktiskt existerar så gjorde en ny design, och eftersom jag inte har något vettigare för mig så kan jag ju slänga iväg ett inlägg.
I alla fall så hade jag planer på att denna sommaren skulle bli den bästa ever, och det har den väl varit till viss del, men eftersom att man nästan bara lägger märke till det negativa så kan jag ärligt säga att jag skulle vilja backa tillbaka tiden några månader och göra saker annorlunda. Im a freak, Im a wierdo. Nåja, bara blicka framåt istället och göra det bästa av det som komma skall.
-
En sak som jag är väldigt förvånad över är att jag smått längtar tills skolan börjar. Inte på det sättet att jag längtar efter att få plugga, utan jag vill ha tillbaka rutinerna igen. För just nu känns det som att jag inte hinner göra nånting, bara slänger bort timmarna i soptunnan. Träningen måste jag ju också komma igång med igen, fast alla är för snåla för att köpa ett gymkort på hornavan, så blir väl att man följet grabbsen till sporthallen och gymmar där ist. Haha. Hatar att träna när det är fullt med folk runt mig. En/två går bra, men fler? Usch. Men vill man vara fin får man lida pin.

Here are some pics from the summer:

Blev nog så många, men men. Hejs :)

Kommentarer
Postat av: malin

fan va snygg design!!!! :D

2012-08-14 @ 22:12:47
URL: http://themalinlundqvist.blogg.se/
Postat av: SweCox

Awsome as fan. :) å vacker bloggare.

2012-08-15 @ 12:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0