Rengar, the pridestalker

Hallåsan!


Har gjort bort min andra och näst sista inlärningsdag idag på museét. Fick sluta till lunch så det var ju skönt, så nu sitter jag här vid min äckliga lagg dator och funderar på om jag skulle ha fixat mig eller om jag ska dra en lol. Blir nog det sistnämnda först, blev så ohyggligt gibbsugen när jag kikade på patchprewieven. Längtar tills Rengar kommer ut. Hihi, verkar som en mysig liten champ. Uschnej, nu lät jag lite för nörd, men men.
Måste då ringa och försöka få boka provet till kortet. Måste ha press på mig för att lyckas sätta mig ner och plugga. Gör alltid allt i sista sekund, men det brukar lösa sig ändå. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0