Have you ever tried




Hallojsan!
Dagens skoldag var väl inte så jobbig som förväntat eftersom vi på samhällslektionen pratade bort typ halva lektionen om konflikterna som ofta uppstår mellan klassen och läraren. Vi är väll rätt dåliga på att ta till oss instruktioner, men han har verkligen tagit betydelsen av otydlig till en ny nivå. Nåja, samhälls är ändå ett av satans verk som det är. På kören diskuterade vi med mentorn om samma sak ett tag och sjöng ett par truddilutter, sedan var skoldagen över. Så då traskade jag hem i solskenet och efter ett tag så var det bara att traska tillbaka till skolan för min sånglektion. Min sånglärare hade halsfluss typ så jag fick sjunga för en vikarie och är nog en av de bästa sånglektionerna jag har haft för det gick så himlans bra. Jag gör framsteg minsann!
Right now sitter jag i mitt kära rum i plogen och har nyss ätit kvällsfika, eller ja middag. Knäckebröd med ketchup och ost på i mikron + ett glas mjölk. Skitagott! Dagen har varit chill som satan, fast jag måste dock säga att min träningsvärk inte är speciellt najs. Har verkligen ont i hela kroppen, så blir nog att försöka springa bort den imorgon om jag har orken. Just nu så har jag inte ork till någonting, är verkligen sjukt trött så ska nog ta och skalla kudden snart. Lame med tanke på att jag brukar vara uppe halva natten i vanliga fall, men är man trött så är man.
Fast, kommer nog sluta med att jag sitter uppe ändå. Brukar vara så.


Goodnight ppls!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Knäckebröd med ketchup och ost på i mikron...? Lät inge vidare :(

2012-02-22 @ 09:30:58
URL: http://beatthebastards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0