So she runned away in her sleep

Jasi...
Jasi. Kan väl ge er en uppdatering på vad som har hänt de senaste tre dagarna. Har varit trött, orkeslös och har ständigt varit irriterad mer eller mindre (nej jag har inte PMS), blivit av med en Iphone 4, plånbok och ett headset. Har även törstat ihjäl eftersom att mitt kranvatten har en svag eftersmak av mögel, och ni som känner mig vet att mögel är bland det värsta jag vet. Jaja, jag gick hursomhelst till Linus och jenny igår och skulle låna en telefon eftersom min hade blivit stulen. Sen då jag skulle köpa ett halebop simkort så hade dom inte det på 7-eleven, så då gick jag till coop. Sorgligt nog så hade dom inte ens det där heller. Dom hade alla jävla operatörer man kan tänka sig, utom halebop. Så då gick jag till Ica. Tror ni dom hade det där? Nej. Så då var det bara att vandra tillbaka till Coop för att köpa ett teliakort. Usch.

Men nu ska jag inte bara klaga. Har ju faktiskt att diska och städa hela min lägenhet att se fram emot. Yes! :D Skämtåsido. Men ha det bra. Kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0