Fuck alla dom som försöker måla mig dum

Hahahahahahaahha
 
Tjosan. Sitter och har hål som vanligt, drygt. Börjar om lite mer än en timma, drygt. Har tre lektioner på tisdagar men ändå så slutar jag halv fyra, drygt. 
Ähhh. Varför äre inte som förr i tiden, att man började jobba då man gick ut nian typ. Känns just nu som att jag går till en arbetsplats som jag hatar och får 0;- i lön. Fint. 
Annars då? Jo jag är ganska tagg, för idag så blire nog att låna ett löpband och om ett tag förhoppningsvis köpa ett. Känner verkligen att jag måste börja röra på mig mer, inte bara för konditionern osv, men jag är så himla rastlös, stressad och allmänt cp i skallen för det mesta. Så nu får vi väl hoppas att jag inte bara skiter i det sen, men det vet jag att jag inte kommer göra. 
Btw, så hade jag nog världens äckligaste dröm inatt. Om med äcklig så menar jag inte läskig, utan jag råkade somna med en påssnus i käften och så drömde jag att jag käkade knäckebröd. Efter jag hade tagit en tugga av knäckebrödet så märkte jag att det var ovanligt segt och smakade väldigt konstigt. Jag vaknade sen och märkte då att snusen hade trillat ner från läppen och att det var den som jag hade tuggat sönder totalt haha. Usch.
Igårkväll så spelade vi in lite scener från svenskafilmen vi håller på med, trodde det skulle ta hela kvällen, men det tog knappt en timma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0