Hourglass

Känner att det börjar bli lite stressigt med att hinna nå mitt mål innan jullovet, fast egentligen tror jag inte att jag behöver oroa mig speciellt mycket. Tog mig nyss ett pass på löpbandet och det gick väl sådär. Höll hela tiden på att spy upp dagens middag och blev snurrig som tusan, kände inte för att torka upp en pizza med extra allt från golvet.. Ca 30 min intervallöpning får duga för idag, ska bara slänga mig ner på golvet för att göra situps innan jag hoppar in i duschen. 
 
Är det bara jag som längrar till morgondagen förresten? Nja, skolan kan ju stoppa upp nånting där solen aldrig lyser, men imorgon efter 16:30 så är det lov mina vänner! 
 
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0