Magont, skor och annat roligt

 
Ä-N-T-L-I-G-E-N har mina skor kommit! Har längtat som en blådåre. Kommer ju typ bli två meter i dom. Fast nä, tur att man är kort, haha! Annars så har väl dagen varit rätt chill, men ändå inte speciellt nice. Ont i magen, hela dagen har ju varit en standard för mig. Men var då förbi på vårdcentralen idag och fick det bekräftat att jag har magkatarr, och medicin fick jag också. Så från och med imorn så ska det väl bli bättre hoppas jag!
 
NOOOOOOO. nu i skrivande stund så gick jag på toa, och tror ni inte att man tappar telefonen i stenplattorna och skärmen spräcktes? Såhär ser min äckliga Iphone ut atm:
FML.. :(

Kommentarer
Postat av: Helen a

Hur lyckas du?

2012-10-10 @ 06:54:46
URL: http://helenawj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0