Shine bright like a diamond

Listor är ju alltid trevligt, nejmen i brist på annat att göra snodde jag denna av Sandra
 
  • Vad heter du? Annica
  • Vad har du på dig? leggings, linne, t-shirt, underkläder
  • Ögonfärg? Isblå
  • Spelar du något instrument? lite gitarr
  • Dina första tankar när du vaknar? nooooooooooo
  • Vart befinner du dig just nu? I mitt rum
  • Biter du på naglarna? sällan
  • Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? rosa
  • Nämn 2 bra filmer: the hunger games, pearl harbour, avatar, intouchables
  • Är du singel? nej
  • Vem är snyggast?  Min bebo♥, Josh hartnet i pearl harbour och taylor lautner
  • Vem vet mest om dig? Helena
  • Vad vill du ha just nu? ett fett jävla lov
  • Rädd för? mörker, spindlar
  • McDonalds eller Burgerking? donken
  • Sjunger du? jeopp
  • Vill du gifta dig? Vettefan. Isf så blir det då jag typ är 30+ och VERKLIGEN är säker på min sak eftersom jag halverst ogilar giftemål då det blivit nån sjuk trend när småungar förlovar sig, typ inget speciellt med det längre.
  • Kommer du överens med dina föräldrar? jo
  • Din hårfärg? Brunt, men är blond i hårsäckarna
  • Vad ska du göra idag? chilla
  • Vad ska du göra i morgon? Skola 
  • Skor du hade på dig idag? har inte haft skor på mig idag haha
  • Vad sover du i? trosor eller + en tröja
  • Snygg färg? blått, svart
  • Favoritårstid? SOMMAR
  • Favoritmat och dryck? kräftor, spenatstuvning, palt. Strawberry fanta
  • Hur svarar du i telefonen hemma? Hallå/hallå de ä annica
  • Vad gör dig glad? När man har råålit, min bebo
  • Hur svarar du i mobilen? hallå/tjo bre/hääääiiiyyy beroende på vem som ringer
  • Sov du ensam inatt?  Nej
  • Vad gjorde du kl 08 imorse? låg i sängen
  • Vad var det senaste någon sa till dig? varsegod
  • Druckit idag? vatten
  • Vad är det för väder hos dig nu? vet inte, inte varit ute
  • Godaste glassmaken? KOKKOOOOS, ammarettoglass, pistage, romrussin
  • Drömmer du mardrömmar? jepp
  • Favoritklädsel? leggings, linne och en tröjja - Jeans, linne och nån tröjja
  • Favorit godis? olika
  • Hur många kuddar sover du med? 2-3 typ, fast använder bebo som kudde eheheheh 
  • Längtar du mest efter just nu? tills äckelskolan är över, utlandet
  • Vem har vart din räddning idag? hm, papi mami å bebo
  • Saknar du någon just nu? jepp
  • Godaste lukten? Rock in rio - escada, å min älsk luktar ju inte så duuumt
  • Vill du ha barn? jeo, men inte nu
  • Är det någonting som är stressigt? från det att jag kliver upp till det att jag somnar, usch
  • Längtar du till din nästa födelsedag? JEO
  • Är du blyg? jo, rätt så
  • Vad gör du just nu? sitter å svarar på domhär
  • Tycker du att du har fin dialekt? heheh jåå
  • Tycker du om snö? nja, både och
  • Vad gör du om 10 minuter? vettefan. kanske städar jag rummet, kanske sitter jag kvar här
  • Hur mår du nu? okej
  • Vad är din önskan just nu? få ligga på en strand nånstans och bara vara
  • Har du något speciellt citat? nja
  • Vad lever du på? jorden?
  • Vad gör du om 5 år? har ett bra liv hoppas jag
  • Någon/något som du alltid kommer komma ihåg? mina nära och kära
  • Vad skulle du vilja heta i förnamn? Vettefan. är nog nöjd med det jag har
  • Vad gör du på fredagskvällar? Röjjer eller chillar
  • Har du någonsin varit full? jo
  • Har du testat droger? Nej
  • Röker du? ibland 
  • Snusar du? jo
  • Hur många tabletter tar du dagligen? 2
  • Bästa minnet från sommaren? Sthlm, piteå, alla nätter jag och Albin fulade oss, Då sigge kom till världen, allt knasigt vi hittade på då vi jobbade på kyrkogården, och annat galet som jag nog inte tar upp hehe
  • Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Indien
  • När var du där? i mars förra året
  • Sköter du skolan? hm. 
  • Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Lever i nuet
  • Vilken va den värsta tiden då? nu och då
  • Hur ofta gråter du? ganska ofta haha
  • Vilken klass går du i nu? SABET2
  • Vilken skola? Hornavanskolan, Arjeplog
  • Vad står det i ditt senaste sms? Bra kanske kan ha tyska med dig då för jag hatar schema krock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0